Seboss Kizlar 1 numara hero baby bebek mamasi kullanan varmi bebeginizin kilo alimi nasil ben mama kullanmiyorum kuzenim kizina veriyo sanki kilo az aliyomus aranizda kullanip memnun kalan varmi kusma vs yapiyormu
Sakura-chan Seboss hiç denemedim ama önermem ülker ürünlerini pek tüketmiyorum . 1 yaş altına ballı ürünleri de mevcut . Ki bunlar çok sakıncalı. Kavanoz mamalarını da deneyen arkadaşlarım memnun değil . Birçok mamasında ilave şeker mevcut
Mrvsltn Seboss hero ürünlerine kafam karışık açıkcası meyve pürelerini alıyodum internette hep şikayet yorumları var midem bulandı açıkcası
Seboss Bena aptamil sma onerdim ama fiyattan dolayi alamiyo herobbay fiyat olarakta uygun ama besleyiciligina sil bilemedim
Gulsahm Ben kullanıyorum hatta e bebekten indirimli aldım aptamil gaz yaptı benim bebeğimde ben anne sutu artı mama kullanıyorum çok memnunun kilo alımı gayet iyi gaz sorunumuzda Yok çok şükür
Seboss Mrvsltn meyve puresi hazir tercih etmeyin bence ya kendiniz taze taze yapin verin ben hic kullanmiyorum benim oglan emiyo ztn ama kuzenim aor diyince forma yazayim dedim