e-kubra Anneler merhaba. Benim bebeğim 1 yaşında oldu 2 gün önce. Biz mama kullanıyoruz smanın 3 numarasına geçtik ama günlük kullanımı nasıl olmalı gündüz pek içmiyoruz ama gece uyuduktan sonra çok içiyor ne yapmalıyım? gündüzde vermeli miyim?
Ayssss1 e-kubra 13 ayligiz sabah 5 gibi falan uyanirsa mama veriyorum 150 cc 8 de kalkiyor zaten sonra kahvalti yapiyor ara ogun aliyor 12 bucuk gibi ogle uykusuna gecmeden once 150 cc mama iciyor yine aonra da gece uykusundan once
Ayssss1 e-kubra gece muhallebisi denediniz mi hic arilac 6-7 aylikkeb mama icin cok uyanirdi surekli uyandigi icin de sabah gec kalkar gece de geç yatardi ben 1 ay falan onu kullandim gece beslenmesini boylelikle unuttu yada sey yapabilirsin mesela denedin mi bilmiyorum ama saat 10 da uyuyorsa 8 de beslemeye basla 150 cc ver uykuya dalmadan once yine mama ver