Denooomii yani bebeğini en iyi sen tanırsın , bebek var iştahlı bı defada 3 ölçekte alabilir, meme de isteyeblr , bebeğin ne kadar istyosa öyle ver ,ben hep öyle yaptım doymadiysa istyosa yine verdim mamayı ama öncelik her zaman meme oldu bizde günde bir defa yada iki Aptamil verrdm çok gaz yapiyo muydu ilk etapta evet ama sonra alıştık cikaryorz çok şükür, önemli olan memeyi daha çok çekmesi ama açken ilk meme ver mamayı az alır zaten