Kızlar 54 günlük bebeğim var günde 2 kez kaka yapardı dolu dolu. Dünden beri yapmadı lekelenme dışında. Biliyorum anne sütü ile beslenen bebekte 10 gün yapmazsa normal fakat benim bebeğim kaka yapmayınca rahatsıx olan ve ıkınan bir bebek göbek fıtığı olduğu için dahada büyüdü ıkınırkan göbek deliği. Şimdi kakası için ne yapabilirim. Popı deliği dışına hafif zeytinyağı sürdüm eşimde sütüne biberonda 1 çay kaşığı zeytinyağı dök dedi. Ama ondam tedirgin oldum yapmalı mıyım yada yapan oldu mu acaba