Asselduru sütünüz ne durumda? benim ilk zamanlar pek sütüm yoktu, meme uçlarım da çok yara olmuştu. bebeğim doymuyordu ve sürekli emmek istiyordu. habire memede olmak isteyince bu sefer de reflü gibi bir durum oldu. yatırdığım an uyanıyordu. sonra 1 ay kadar mama takviyesi ile meme uçlarımın iyileşmesini ve minnoşun kilosunun toplanmasını bekledik. bu sürede reflü yatağı kullandık. 1 ayın sonunda bebeğim kilo açığını kapattı, benim bu sürede meme uçlarım iyileşti ve sütüm de bazı takviyelerle arttı. beslenmesi düzene girince memede kalma süresi de kısaldı, yatağına koyunca uyanmadı da.