19 aylik oglum 7 8 aydir artik hep ayni sey acaba oglum yarin yicek mi diye yatıyorum yataga 10 kg bir gr kilo almiyor yemek gelince otomatikman ağlıyor yada agzina verince tukuruyor firlatiyor onunla birlikte artik bende ağlıyorum. 2 gun once devlet hastanesine gittik demir ve cinko su az seviye de düşükmüş o yuzden mi kocam sormamis doktora o yuzden mi diye receteyi almis cikmis . Sizin de yararli buldugunuz istah actirici seyler varmi lutfen yardimci olun 😪