basaksahinx Merhaba kızım by sabah 4. Ay aşısı ve rota x oldu ama son 3 saattir durmadan ağlıyor ateş yok normal midir
2804Gp basaksahinx bacaklarında ağrı olabilir hafifçe dokun çay kaşığı kadar calpol ver ağlamasın canı aciyodur belki de