Piiiiiinaar benim kızım çok gülen bir bebek. Ben ilk ayından itibaren karşıma alıp yüz ifadelerimi değiştirerek bol bol sohbet ettim ondandır diyorum. Ona doğumunun hikayesi olsun çevre olsun üzgün şaşkın korkmuş somurtan neşeli olmak üzere sürekli mimiklerimle masallar uydurdum. O da daha 1 aylıkken beni taklit ederdi. Çevrem taklitlerine şaşırıyordu hatta. Sürekli normal tonda değilde mimiklerinizi değiştirerek konuşmayı deneyin.( hatta kızıma doğumunun hikayesini anlatırken”hemşireler aaa!bu ne kadar saçlı bebek ayyy çok güzeelll” diyordum çok seviyor gülücük atıyordu sürekli anlıyormuş gibi.) şimdi ise 4 aylık hapşurduğunda huysuzluk sesi çıkardığında taklit ediyorum bak sen böyle yapıyorsun diye hapşırma sesine çok güler mesela 😅