Filiz1058 Merhabalar bugün 47 günlük bebeğimi doktora götürdüm bebeğin burnu kapalı sprey yazicam dedi ama yazmayı unutmus bu durumu yaşayıp kullandığınız bi ilaç var mı yardımcı olabilir misiniz
Elika00 Filiz1058 en iyisi bu. https://ty.gl/e3hv7xrkge Ama senin serum fizyolojik kullanman lazım 6 ayını doldurana kadar. Sprey için çok erken