ElinaJoliee yıllardır hep kedili evde yaşadım, evlendim evimede sahiplendim hatta bir tanede cins kedim var tüyleri up uzun. Siyam kedilerinin tüyleri o kadar uzun değil ama tabiki tüyleri yaza girerken ve kışa girerken çok dökülüyor. Baştan hesap yapmanız lazım kedinin kum, mama, veteriner ve bazı vitamin takviyeleri masrafları var. Kediler büyümeyen bebeklerdir. Onlarda canlı hastalanıp tabikide kusabilirler özellikle uzun tüylü kediler tüylerini yuttukları için Malt kullanmanız gerek tüylerini rahat atabilsin kakasından diye. Kediler evde rahat rahat yalnız kalabilirler sorun olmaz ama perdelerinizi, koltuklarınızı tırmalayabilirler. Bazen yüksek yerlere çıkıp ordan eşyaları itebilirler kitaplık gibi. Baştan herşeyi göze alıp sahiplenmek gerekir, böyle iki arkadaşım bir heves aldılar ama yapamadılar, eve alışan hayvanlar sokakta yaşayamayacağı için ben sahiplendim.