ruveydatas Merhaba 11 günlük oğlum doktor göğsündeki şişler annelik hormonundan dokunmayın dedi çok az şişti biraz daha şişmiş başına gelen var mı ne zaman geçiyor ?
pogacayanakk ruveydatas bizde de oldu sakın üstüne bastırmayın sabun katmayın daha da artmasına sebep oluyormuş ben kantaron yağı sürmüştüm onunla yavaş yavaş geçti
Elika00 ruveydatas ellemeyin süt topluyo der eskiler. İner. Ama ucu kadın memesi gibi çıkık kalmıştı benim bebeğimin süt birikintisi. Ben biraz ovdum birkaç gün geçti. Ama şiş için ovmayın doktorunuzu dinletin
atiyes Hiçbir şey yapmayın lütfen Dr beni sürekli uyardı bebek ölümüne bile sebep oluyormuş. Dr tavsiyesi olmayan hiçbir şey yapmayın kimse dokunmasın. Çok önemli.
SevgiliMerdin Benim kızımda olmuştu doktor sakın ovalamayın dedi sonra kendi kendine geçti şimdi oğlumda da biraz şiş