Gnc27 Yaşayan var mı acaba ? 3 aylık olduk doğum yaptığımdan beri tansiyonum düşüyor ,elim ayagım titiriyor ,devamlı yemek zorunda kalıyorum ..9/6 9/5 e düşüyor ..tuzlu ayran içsem ödem yapıyor .artık cidden yoruldum bu durumdan .Benim gibi olan var mı acaba ?doktora gitmeli miyim bilemedim
Ondina Gnc27 benimde aynı durumum, tansiyon düşmesi ve aşırı çarpıntı oluyor. Kardiyolojiye gittim, tahliller yapıldı ve vitamin vs eksik hiçbirşey yokmuş. Çok üzüldüm, stres yaptım ve aşırı kilo verdim, şimdi kilo alamıyorum. Doktor ondan dedi.
Gnc27 Ondina hadi ya🥺ben de çok kilo aldım veremiyorum aksine ..ama çok stres yaptım suan yok stresm ama devamlı düşüyor.benim vitaminlerim de normal çıkmıştı da tekrar kardiyolojiye görünmem gerek sanırım 🥺
Ondina Gnc27 kaya tuzu kullanma, tuzu arttırma, kırmızı et ve balık çokça tüketmemi söyledi bana. Tabi bir de acil şekilde kilo almamı.
Ondina Gnc27 ben tuz az tüketiyordum zararlı diye, rafine tuz zararlı kaya tuzunda sıkıntı yok. Tuzu arttır tansiyon düzelir dedi.
Gnc27 Ondina anladım evet ben de öyle yapmaya çalışıyorum , yaz günü aşırı sıcak emzirince daha da çok düşüyor .tuzlu ayran içiyorım hep