FerdAzraMira
Aşıdan 10 saat sonra ateşi çıkmaya başlamıştı inatçı değildi elini yüzünü nemli bezle silince geçiyor ama 15 dk sonra tekrar çıkıyordu birkaç kez tekrarladım 1-2 saat sonra ateş kalmamıştı aşı bu kadar uzun ateş yapar mı bilemedim hemsirenize sorun isterseniz hatta şimdiki doktorlar yeni nesil aşılar hic ateş yapmaz bile diyorlar