Merhaba annisler bebeğim 8 ay 14 günlük,5 buçuk aydan beri tadimla başladım ek gıdaya ama hala başarılı olamadım ,asla sevmio bisy ağzına kaşık götürdüğümde ağzını kitlio asla açmaz ,bazen çıldıracak gibi oluyorm hiç mi merak etmio yani , sadece anne sütü istiyor ben napcam böyle bı durum yaşayan eden oldu mu , zorluyorum bazen ağlıyor gözyaşları inio dayanamyrum ,böyle de yemek yenmez diyorum yahui