Hem mama hem meme veriyorum.Günde 3 max 4defa mama 6 defa meme veriyorum.Ama sütüm azaldı gibi geliyor.Mamayı kesip bol emzirirsem sütüm artar mı?Bebeğim maşallah çok iştahlı doymaz diye endişeleniyorum.Mamayı nasıl ata biliriz?
(Az önce bir soru daha açtım tam anlatamadım diye yeni soru açtım)