Ozgekurt Kızlar 10 gün önce sezaryen oldum çok şükür şuan birşeyim kalmadı ama tek bir sorun var dikiş yerlerimde iğne batması şeklinde acı hissediyorum ara ara giriyor ve çok can yakıyor napmalıyım bilemedim doktoruma sorsammı napsam akıl verin lütfen
BsO Ozgekurt bende de olmuştu belli bir süre ama geçmişti yine de içim rahat etsin dersen sor bence doktor kadar içini rahat ettiremeyiz