37 günlük bebeğim kan tahlilinde doktor karaciğer enzimi biraz yüksek çıkmış dedi ama acilen çocuk gastro görsün dedi. Diğer haftaya kadar randevu yoktu, zorla yarın beklemeli olarak randevu aldım ama çok bilgisizim bu konuda. Netten araştırdığım kadarıyla biraz korktum. Tecrübeli anneler yardım edermisiniz? Nedir bu, neyden yükselir, nasıl geçer 🙏🙏