21 aylık kızım, Bütün komutları yerine getiriyor ne söylesem dili döndüğünce tekrar ediyor ama akıcı bir şekilde konuşma yok İki kelimeyi birleştirme yok. Gayet sağlıklı ve algısı açık bir çocuk TV, telefonda yok denecek kadar az bakıyor oda eğitici şarkı tarzında en fazla 10 dk geçmiyor. Bende çok takıyordum bu durumu fakat kime sorsam bu aylarda hemen hemen hepsi aynı konuşmuyor akıcı. Tabi istisnalar oluyor bu yaşlardada akıcı konusan çocuklarda vardır mutlaka