Kızlar merhaba kızımın dün geceden beri çok ateşi var henüz hiç diş çıkarmadı doktora gittik antibiyotik ateş düşürücü yazdı. Sizde de ateş olmuş muydu banyo yaptığında biraz düşüyor sonra tekrar çıkmaya başlıyor. Damaklarda beyazlık var ama üst tarafa doğru henüz bi kızarıklık ve patlama yok. 39 dereceyi gördük. Diş bu kadar ateş yapar mı?