blcbuse Bebeğinizde emzirmeyi kestikten sonra gögüs şişti mi. Nasıl geçiyor bu süreç. Gögüs mastit olmuyor mu. Kendılıgınden süt çekiliyor mu? Deneyimi olan paylaşabilir mi
Dondurmalikahve blcbuse Azaltarak kestiğim için mastit olmadım ama ilk günler hafif ağrım oldu onu da elimle rahatlayacak şekilde sağmıştım
Kubraybars blcbuse Ben kestim canim 3 gün oldu biraz şişlik var ama çok şükür mastit olmadım 1 ay önce geceyi kesmistim gunduzude azaltarak kestim o yüzden çok zorlanmadım