7 buçuk aylık bebeğimde önce ateş başladı 3 gündür ateşi inmiyor hep 37-38 buçuk acile gittik serum verdiler biraz geçti derkensabah tekrar ateş bide ishalde eklendi.de.kanında biraz enfeksiyon olduğunu söyleyip sadece calpol ve dolven verebilirsiniz başka yapacağımız birden yok dedi.şimdi ishalde oldu ne yapmam gerekiyor.internette hemen doktora gidin diyor.doktor bişey yapamam diyor .bizim gibi olanlar bilgi verebilirim