HiraNurveAnnesiii Kahve makinesi Alıcam birtürlü karar veremedim sizin kullanıp memnun kaldığınız var mı?Benim aklımda şuan karaca hatır ile Arzum okka var sizce hangisi ??
gzd81 HiraNurveAnnesiii Fakir in kahve makinesi çok iyi cokta memnun kaldim evime gelen her misafirde kahvesinden memnun kaldi 🤗
Atatemel HiraNurveAnnesiii Arçelik tek geçerim iş yerinde hem arzum hen Arçelik var ama Arçelik çok güzel kahve yapımı
Yzaman gzd81 @HiraNurveAnnesiii benim de annem de var fakir in makinesi çok beğeniyorum 7 senedir kullanıyor hiç birşey olmadı benim eşim de hediye olarak Korkmaz kahvekolik almış hiç sevmiyorum 🤪
Yzaman gzd81 ya ben zaten nereden alacağına hangisini acagini söylemiştim çalışanlar çelik al onlar zamanla koku yapıyor flen demiş oda gitmiş onu almış değiştirseydim bidaha hiç birşey almazdı 😂
Melis84 Senelerdir Arçelik kullanıyorum çok memnunum annemde de okka var onun da köpüğü cok güzel oluyor
Mariposa HiraNurveAnnesiii Arçelik telve kullanıyorum , köpüğü bol yapıyor ok ama kopuk içinde kalıyor fincana dokemiyorsun cezvenin etrafını sarıyor hep kopuk. Önermiyorum. Arzum okkayi kullanan arkadaşım var gayet memnun