Arkadaşlar bebeğim son bir aydır çok düzensiz yapıyor büyük tuvaletini sadece anne sütü ile besleniyor interneten araştırdım kadarıyla on güne kadar normal deniyor du geçen ayın başlarında kabızdı onuncu gün kendisi yaptı bir rahatsızlığı filanda yoktu keyfi yerindeydi ondan sonra kendini sıkıp bacaklarını kendine çekip kızarmaya başladı ve 5. Gün ben eczaneden bebekler için fitil alıp verdim bir tane o gün yaptı bir sonraki gün de vermek zorunda kaldım ağlıyor diye ertesi gün kendisi yaptı şuan yine kabız fitil de vermek istemiyorum bağırsak tembelliği yaptığını biliyorum fakat zeytinyağı filanda fayda etmiyor bir bilgisi olan varmı bu konuda