Merhaba kızlar 4 buçuk aylık bir kızım var doğduğundan beri meme+mama olarak gidiyoruz
son 1 aydırda sadece sağ memeyi emiyo solu asla emmiyo. sağ meme büyük sol meme küçük kaldı 🤦🏽♀️ sütümü hep çoğaltmaya çalıştım ama olmadı. Her iki memedede sütü arttırmak istiyorum lansinoh elektrikli pompam ve mochi pompam var. Aranızda böyle süt arttıran oldumu yada etkili bir yöntem varmı bildiğiniz ? Hangi sıklıkla ne zamanlar sağmalıyım ?