Irmakprensesinannesi 079aslankuzusu isilik için öncelikle çok üst üste giydirmeyin hava sıcak tek zibin yeter onun dışında beponthol bebek losyonu iyi gelir hem nemlendirir hem isilige kullaniyrm kızım 1 yaş bu arada
Rav-Ebu 079aslankuzusu 16 günlük bebeğim feci şekilde isilik yüzü ve boynu hergün 2 kez duş ise yaramıyor dün sağlık ocağına götürdüm krem yazdı 3 tane dünden beri kullanıyorum bir tık yangını söndü
ElifAda22 Madecassol merhem önermişti bizim doktorumuz bebeğim 21günlüktü sabah akşam çok az sürdüm 2günde bitti 😊
portakallikekim Mustelanın cistela diye kremini aldım ertesi güne geçiyor yüzünü tırnaklamasına da iyi geldi