Doğum yapmadan 10-15 gün öncesinden lansinoh kullanmaya başlamıştım fakat doğumdan sonra da göğüs uçlarım hafif çatladı ve hassaslaştı yara olacağını anladığım zaman lansinoh sürüp streç film ile göğüsümü kapatıyordum emzirip emzirdikten sonra yine kremli streç filmi kapatıyordum sizde dediğiniz ilacı sürüp o şekilde kapatabilirsiniz krem kıyafete bulaşmadığı ve uzun süre bölgeyi nemli tuttuğu için daha faydalı olduğunu düşünüyorum en azından ben çok faydasını gördüm