Merhaba sevgili anneler. 2 buçuk aylık bebeğim var. Şimdiye kadar meme+mama gidiyorduk ama sütüm artık tamamen kesiliyor. Bu zamana kadar golden goat kullandım kabızlık gaz yapmamıştı ama mama miktarı arttığından sanırım biraz kabızlık oldu 2 gündür. Hipp combiotic de iyi bir mamaymış sanırım. Bu iki mamayı denemiş arkadaşlar hangisini önerirler rahatlık bakımından? Bir de içeriklerini araştıran varsa aramızda bilgilendirirse sevinirim benim araştırma fırsatım olamadı malesef