ddm-tekin Berfinernn evet bölümüm edebiyat öğretmenlik için giriyorum 🌸 daha sınavın geçerli olacağı bile belli değil ama umarım 🙏🏼
Berfinernn ddm-tekin inşallah olur benımde Ogretmenlık.sınav tekrarlaanacak buyuk ihtimalle hayırlısı olsun❤️
Aslisss33 Btlazz tıbbi sekreterlik . Şuanlık 45 civarı net yapıyorum denemeye yeni başladım .70 civarı puan oluyor . İnşallah daha güzel olacak
Prettyy00 Berfinernn somu şansım bebeğim küçük bir de 3 yaşında oğlum var seneye kız da büyür hareketleni hiç yapamam şimdi en azından o uyur oğlum da durdukça bakayım diyorum ufak tefek hatta kitap alayım dedim İnan aldım çalışamadım derrim diye yapamadım