Kızlar çocuğum 34 fünlük 8 gün yoğun bakımda kaldı doğar doğmaz solunum sıkıntısından dolayı , daha sonra kontrollerde beyinde kist kalpte delik ve beyinde kanama gördüklerini soylediler ve bizi eve gönderdiler birincisi kanama olan bebeği nasıl eve gönderiyorlar ikincisi bu durumu yaşayan var mı bi sıkıntı yaşadınız mı çok korkuyorum lütfen yaşayan birilerş yardımcı olsun kesin bişey demiyor doktorlar hep bi karamboldeyiz 🥹