Brsmom benim hamilelikte açılma oldu çok güzel bi saç rengim vardı boya sanırdı insanlar kumral gibi bi rengim vardı uclarında sarı vardı kendi saç rengimden hamileyken kızıl turuncu gibi bi renk oldu ve 4 sene bir düzelmedi ikinci çocuğumda oldu hala düzelmedi keşke eski rengine gelse ama bildiğin dplerinden turuncu gibi çıkıyor