Zhdee ben de anne sadece anne süti alsın istiyorum ama benim bebeğim 3aylık.90 çok acıkınca da 120cc veriyorum.Ne kadar verirsem veriyim memeden de mamadan da ayrılınca ağlıyor.İlk başta zaten beni yanıltan o oldu.Memeden ayrılınca ağlıyordu ben de sütüm yetmiyor diye mama da verdim.Şimdi de sütüm eskisi gibi değil.Huyu böyleymiş meğer.Mamayı atmak için çabalıyorum şimdi de.Bir de bir huyu daha var.Memeyi ağzına alınca hemen süt gelsin istiyor.2dk bile boş emmiyor.Oysa emerse gelecek süt ama işte.sağ memeyi de zar zor emiyor solla devam ediyoruz(((