Efnanim Gamzii00 ben orda doğum yaptım doktorum çok iyiydi ama hemşire ve hasta bakıcıları çok kötü davranıyorlar fazla ilgilenmiyorlar
Efnanim Gamzii00 Altuğ bey beni düzenli takip eden doktordu sizin az kalmışsa ne der bilemiyorum ama bı randevu alıp muayene olun