Kızlar merhaba🥰🥰 oğlum 19 aylık ona tabak, çatal kaşık aldım kendi yemesi için. Artık öğretmek istiyorum ama inanılmaz uyumsuz bi çocuk. Gösterip Serbest bırakıyorum. Çatalı kaşığı yere atıyor, yemeği alıp bilinçli olarak yere döküyor. Tabağı vakumlu, eliyle avuçlayıp döküyor. Artık sinir krizi geçirmeme ramak kaldı. Sizce erken mi? Yoksa bunun daha kolay bir yolu var mı🥺🥺