Ben bimden altın süt alıyorum yoğurt yapmak için pastorize süt istersen başka günlük pastorize sütlerde var birde activia kullanıyorum normalde bir litreye bir yemek kaşığı yoğurt diyorlar ama ben iki kaşık koyuyorum sütü bir taşım kaynatıyorum serçe parmağım 7 saniye dayanana kadar soğutuyorum kavanozuma sütü alıyorum üzerinde iki üç parmak boşluk kalcak şekilde sonra sütten yoğurduma biraz alıp cıvıltıyorum iki kavanoz çıkıyor bir litre sütten kavanozlara birer yemek kaşığı yoğurt ekliyorum çok az karıştırıyorum önceden ılıttığım fırınıma koyuyorum ağzı açık birşekilde
yaklaşık 7 8 saat kapağını açmadan mayalandırıyorum sonra buzdolabıma koyuyorum kıvamı çok güzel oluyor