Selmakm 3 aylık ikizlerimi emziriyorum günde bikac kez de mama takviyesi yapıyordum ama son günlerde biberonu reddediyolar, kesinlikle mama icmiyolar.Boyle bı şey yaşayan var mı yasadiydaniz nasıl çözüm buldunuz, yardımcı olursanız çok sevinirim 😊
Nereleregidem Selmakm bende de var galiba ya meme delisi oldu. Asla takviye yapamıyorum özellikle geceleri memede uyuyakalinca biberonu tepiyorum ancak öyle alıyor 😔