Merhaba hanımlar. Kızım Nisan da 3 yaşını doldurdu. Bu sene eylülde kreşe başlıycak. Sizlere sorum, biz belli bi ücrete anlaştık zaten. Ancak eylülde bizden malzeme parası istendi. 4.000 olarak belirlenmiş. 1 yıl boyunca kullanacağı boyalar, kağıtlar vs . Sizce ücret nasıl ? Sizde de böyle bi tutar söylendi mi yoksa kendiniz mi aldınız?