Kızlar üst komşumla karşılaştık dün kızım sürekli ağlayan bı bebek bebekliginden beri kilo alımı sağlık ocağına göre çok çok iyi en üst sınırda hatta kilosu 🤭 6 aylık bu arada kızım komşum ağlama seslerini duyduğu için bu çocuk kesinlikle aç cicibebe al ver bak bu çocuk susucak görüceksin diyor diyorum ki bebekliginde de böyleydi sürekli ağlardı hem sağlık ocağına geçen götürdüm kilosu çok iyi dedi diyorum yok diyor bende oğlumda doyuyor zannediyordum ama meğersem doymuyormus çocuk ondan ağliyormus çocuk cicibebeyi yiyince saatlerce uyudu diyor Allah rızası için dünden beri de yok aç mı yok acaba sütüm mü yetmiyor demekten kendimi alıkoyamiyorum bana lütfen birisi akıl versin yoksa kafayı yemek üzereyim 😵💫😵💫