Babyarask Dün eczaneden aldim fakat bir anne emzirme durumunda kullanılmamalı ⚠️⚠️⚠️ Alüminyum içeriyor arkadaşlar. Dikkat. Dedi kullanan var mı doğru mu bu ? Şimdi kullanmakla kullanmamak arasi gidip geliyorum
Asyaveannesi04 Babyarask evet ben öncesinde kullanıyordum şimdi ara verdim Rexona clinical kullanıyorum çok memnunum
Minnakordek Babyarask bu tarz ürünler zaten zararlı kesinlikle kullanilmamali alüminyum zaten ağır metal
Aybuk06 Asyaveannesi04 merhaba bu deodorant terlemeyi de önlüyor mu. Yani ben oldukca fazla terliyorum bebegimle parka cikmak iskenceye dönüşüyor terledigimde. Driclor alacaktim ama yorumu gprunce Yazayim dedm. Bu urun terlemeyi azaltiyo mu yoksa kokusuna mi mudahale ediyor
Asyaveannesi04 Aybuk06 terlemeyi de azaltıyor, kokusunu da alıyor. Ben driclor da kullandım o da güzel tavsiye ederim, sadece üst üste çok ileri geri yapmayın rolonu çok sızlıyor öyle yaparsanız
fatma527 Bende aldım ama çok terettut etim içerinde aliminyum klorür var araştırmalara göre meme kanseri yapabilicegi soleniyor uzun vadede bilemedim ama sıfır ter
fatma527 Minnakordek bide 250 TL veridm bugün ya 😂 bide saçma bı ambalaj yarısı dokuldu sinir bozucu şimdi bu seferligine kulansam birşey olurmu ayda bir flan kulansam
Minnakordek fatma527 sen bilirsin canım bu by by night da eczanede satılıyor önce seni hasta edip sonra ilaç satmalari lazım. Ergenken bende alıp bir iki kullandım ilk bir saat işe yarar gibi olsa da ter sorunum olduğu için vücudum onu atmak için daha çok ter üretti bende işe yaramadı bende kullanmadım ter bezlerini tikarsa daha kötü sürekli apselsr çıkar aldın kendin kullan karar ver🤣