Bu gönderiyi ağlayarak yazıyorum, oğlum 16 aylık, 6 ayından 1 yaşına kadar anneannesi baktı bu haftaya kadar babaannesi baktı, şimdi oğlum kreşe başladı haliyle adaptasyon için 2 saat yarım gün şeklinde gidiyor günün diğer saatlerinde ben ilgileniyorum, çalışan bir insanım, sorun şu ki dışarıda uyumlu yemeğini yiyen uykusunu uyuyan, anneannesinin babaannesinin çok kolay bu çocuk siz abartıyorsunuz dediği, kreşe mükemmel uyum gösteren oğlum doğduğundan beri sadece bana terör estiriyor, saat 13 sularında kreşten geldik, 14:00 gibi ara öğün verdim ve geldiğinden beri sürekli bacağıma yapışıyor, kendi oradan oraya atıyor ve düşüyor, meme istiyor veriyorum sürekli istiyor, öfke nöbetleri ağlama krizleri, oyun oynadım olmuyor, arabaları izlettim olmuyor, müzik açtım yok, sarıldım yok, en sonunda ben de krize girdim. 3-4 gündür de hastayım kendimi toparlamaya çalışıyorum ama yemek yedirmiyor, su içirmiyor, WC’ye bile göndermiyor, ben oğlumun beni sevmediğini düşünüyorum bu konudaki düşüncelerinizi merak ediyorum.