ferlazen yani bana özel bi çorbam yok ama yaptığım yemekler semizotu yemeği, ıspanak yemeği, yeşil mercimek yemeği yada çorbası nasıl adlandırılırsa zaten çoğu yemeği bi tık sulu bırakıyorum soğuk ayran aşı tarhana çorbası şehriye çorbası dolma bber yaptım geçen poğaça yaptım sabahları biberli yada tarhanalı omlet yapıyorm bazen bir iki kere menemen denedm iyi pişmiş domatesle aa kabak çorbası patates havuç ve unla kavrulmuş baya sevdi aklıma geln yemekler bunlar