Pinarikoo Sezeryan sonrası kişisel bakımınıza ne zaman başladınız ? Ağda dikiş yerlerinde sıkıntı yaratır mı?
Ruzgarveannesi1 Pinarikoo bende yaratmadı 4. Gün ayağa kalktım herşeyi yapabiliyordum nerdeyse ağdaya da 20. Gün gittim sanırım hiç bir sıkıntı olmadı
minikkiz_ Pinarikoo bende sezaryenliyim 31. Günüm daha hiçbişi yapmadım 40 ı bekliyorum kuafore gidicem ama dikiş yeri acıyor mu bilmiyorum yaptıranlar yazarsa bende sevinirim
1balkizannesi Pinarikoo jilet kullandm bir müddet daha sonra ağdaya geçtim 2 yıl oldu şimdi de eldivenle alıyorum
Ulkuverasmom Dikiş yeri uyuşuk zaten 2 sezeryanımda da kırk kontrolüne gitmeden kuaföre gidip komple ağdamı yaptırdım