Kızlar oğlum 1 aylık alerjimiz var aptamil mamaya başladık alerjik olan mamaya. Ama kaka sayısı azaldı ve içerken kusuyo çok zor içiyo. Kaka rengi koyulaştı yeşil gibi ve çok kötü kokuyo gazı kakası. Aynı durumları yaşayan var mı deneyimlerinizi paylaşır mısınız