2maviboncuk Nezzz_ Efe olması şart mi benim oğlumda Efecan kullanıma alıştığından olsa gerek tuhaf geldi yanlış anlamayın göktuğ Efe daha güzel sanki sağlıkla adıyla büyüsün
Nezzz_ Pinarikoo Evet ama arastırdım erkek ismi olarakta kullanılıyor çoğu isimler unısex oldu artık denız vs gbı 😊😊
Nezzz_ 2maviboncuk Yok neden yanlış anlayayım eleştirebilirsinizde açığım o yüzden bu postu actım dusunuyorum henuz karar vermedım 🤷🏻♀️çok tesekkur ederım 🥰😇