Selamlar,
Benim oğlum yemek yemeyi cok seviyor, kilosu vs üst persentilde🧿🧿ancak memeden cok uzaklaştı. Hiçbir zaman cok düşkün olmadı ama şimdi artık 1 yaşında ve evde köşe kapmaca oynuyoruz emzirebilmek için. Memede kalmak istemiyor. Zorlayınca sinirleniyor kalkıp kaçıyor. Ben de kararsız kaldım, bi yandan emzirmek cok sevmediğim bir şey yani bıraksam kendi adıma rahatlarım ama bir yandan da en azından bu kışı da geçirseydik diyorum. Suçlu hissediyorum. Sizce kesmeli miyim?