RaYaOm canım oğlum 27 günlük 2 saate bir kaldırıp emziriyorum bazen kendisi erkenden kalkıp emmek istediği zamanlarda oluyor rahat 15 veya 20 dk emmesine izin veriyorum yoksa memede uyuyor hemen bıraksam uyuyana kadar emicek yani sol gogusum tıkalı olduğu için oğlum cekmiyor onu sagip biberonlar veriyorum 50 CC çıkıyor bazen 75 çıkıyor onuda yiyor