mustafayamaninannesi narlinco bi heves aldım hiç kullanışlı değil bana göre yemek kokusu sanki siniyor yıkasan yıkasan geçmiyor sayılı kullandık oyuncak oldu sonra şimdi nerde bilmiyorum oğlum bi yerlere attı heralde çöp
Asyaveannesi04 narlinco bende her ürünü var bebeğim olmadan önce bedavadan pahalıya aldım 😁 çok memnunum
Pinar_kb narlinco arkadaşım hediye almış. Memnunum kullanıyorum ama deterjanla temizlenmiyor. Kullanma talimatına uymak gerekiyor
BonmBonm Ben aldım ama hiç memnun kalmadım. Oyuncak olarak kullanıyoruz. Bir defa bulaşık makinesine atmışlar. Üzerine koyduğum yiyeceklerde hep Fairy kokusu oluyordu. Ne kadar yıkadıysam da kurtulamadım kokudan
felis Ben %50 indirimden vakumlu kase ve silikon kaşık almıştım. İkisini de her gün kullanıyoruz, çok memnunum. Ama indirim olmasaydı muhtemelen almazdım. ☺️