Aylinp40 bizimki 3 kez yüksek çıktı ben kızımı bigün çok ağladığı için götürmştüm. Kesintisiz ağlıyordu. Doktorumz çocuk onkoloji gnderdi. Orda bişey çıkmafı 6 aylık şuan ve normale döndü. Onkoloji doktoruda bi bebeğe göre bu değerler normal aslında demşti.