Expresso Slm kızlar 1 buçuk aylık kızım var 2 gündür durup dururken öğürüyo ateşi falan yok ıshalde değil beslenmesi de iyi ama öğürüyo yasayan varmı kızlar bu durumu ya
Expresso 2prenses korktum bende aynen benimki de emmeye başlayınca ve bittiği zaman yapıo kaç aylık bebısınız