Karananannes
Canım bütün havayollarında şöyle oluyor. İlk giriş yerinde güvenlik kontorlünden geçerken kesinlikle bebek arabasını da cihazdan geçirdikleri için travelde olsa bebek arabasını katlayıp yada puseti çıkarıp ayrı ayrı güvenlikten geçiriyosun. Sonra uçağa bineceğin kapıya girişte ikinci güvenlik kontrolındede ayrı ayrı tekrar puseti bebek arabasından çıkarıyosun katlayıp xraydan geçiriyorsunuz . Eğer ki bebek arabası lazım değil dersen ucağa bagajada verebilrsin yada uçağa biniş yerine kadar kullancaksan ikinci güvenlik kapısındanda geçirmen gerek oluyor. Uçağın giriş merdiveninde de bebek arabanı hemen giriş yerinde bırakıyorsun personeller poşetle katlayıp uçağa kendileri alıyor.