Merhabalar. Kübrabatuhan diye bir fenomen var bilenleriniz vardır. Bir zayıflama kapsülü satıyor ve bir ayda -10 kilo verileceğini söylüyor. Kullanıp memnun kalan var mı acaba alacağım ama çok pahalı. Çöpe atmak istemiyorum. Memnun kalan varsa yazabilir mi